FAQ - Telemonitoring – zdalna opieka kardiologiczna

     

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1.      Dla kogo kierowana jest usługa?

Usługa kierowana jest do wszystkich chorych po przebytym zawale serca, po zabiegach kardiochirurgicznych, u których zdiagnozowano chorobę wieńcową, wadę serca, różnego rodzaje arytmii, u których podejrzewa się zaburzenia rytmu serca i wszystkich, którzy dbają o zdrowie oraz profilaktykę.

2.      Czy korzystając z usługi mam zapewniony stały monitoring serca?

Korzystając z usługi pacjent ma całodobową opiekę personelu medycznego niezależnie od miejsca przebywania - w domu, w pracy czy w podróży.

 3.      Jak działa aparat do monitorowania?

To niewielkie urządzenie służące do rejestrowania w czasie rzeczywistym sygnału EKG w celach diagnostyki kardiologicznej.

4.      Jak często mogę korzystać z urządzenia i gdzie trafiają badanie EKG?

W sytuacjach niepokojących dolegliwości, należy niezwłocznie wykonać badanie, zapis pracy serca zostanie wysłany do Centrum Monitorowania Serca, gdzie wynik zostanie przeanalizowany przez personel medyczny, który skontaktuje się z pacjentem.

5.      Jak długo mogę  korzystać z urządzenia?

Z urządzenia można korzystać cały czas lub w zależności od potrzeb. W sytuacjach zagrażających życiu lub zdrowiu pacjenta, personel medyczny CMS może natychmiast wezwać karetkę.

6.      Czy badanie EKG jest dla mnie  dostępne?

Wszystkie badania są archiwizowane w bazie CMS, dzięki czemu możliwy jest szybki i łatwy dostęp do zgromadzonych badań.

7.      Jak mogę się upewnić, ze badanie zostało poprawnie wykonane?

Transmisję wykonania badania sygnalizuje niebieska dioda, jednak w razie jakichkolwiek wątpliwości, należy skontaktować się z Centrum Monitorowania Serca pod numerem tel: 32 758 67 87,  24 godziny na dobę , 7 dni w tygodniu.